lauantai 3. joulukuuta 2016

Paperiaskarteluhaaste nro 44 - Lahja

Oih, nyt on jo joulukuu! Mihin ihmeeseen tämän ajan juoksun kanssa vielä joutuu? Joulukuu on tohinaa ja toimintaa ja välillä vähän tuhinaa. Mutta se jos mikä on mukavaa. Joulukuuhun kuuluu oleellisesti lahjat ja paketointi. Niinpä uusimman Paperiaskarteluhaasteenkin aihe on Lahja.

Halusin tehdä korttiin vanhahtavat joulukoristeet, mutta kun semmoisia ei valmiina ollut, oli ne ensin itse piirrettävä ja leikeltävä. Ja sen jälkeen oli vielä piirrettävä ja leikeltävä niihin koristeosat, mutta ihan hauskat niistä tulikin. Tämmöisiä voisi tehdä joskus toistekin.



Minua pyydettiin tekemään joulukortti missä olisi tasku rahalahjalle. Toiveena oli, että vaikka kyseinen kortti meneekin naiselle, ei se saisi olla missään nimessä vaaleanpunainen. Toiveena oli saada korttiin hieman retrohenkeä.  Olin ensin, että aapuuva, mutta tällainen tästä kortista viimein tuli. Minut pelasti suurelta osin juuri nämä kaksi kortissa käytettyä ja minulla jo niin pitkään ollutta Basic Greyn paperia, aikanaan ostamastani Jovial paperikosta. Kyseisen paperikon paperit olivat syötävän ihania, mutta välillä haastavia käyttää. Enkä kaikki taas toisaalta meinannut raaskia käyttää. :) Tämä on siis työni lahja-haasteeseen.



Samalla minua pyydettiin tekemään myös toinen lahjataskullinen kortti, mutta miehelle. Olin hieman tuskainen. Ei minulla ollut mitään supermiehekkäitä joulupapereita ja toisaalta myös aikani näiden korttien tekoon oli aika rajallinen. Lopulta päädyin hyytävän siniseen värimaailmaan ja miehelle menevästä kortista tuli pakkasen huurteinen ja ehkä vähän leikkisä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti