perjantai 25. lokakuuta 2013

Kohta alkaa jo ärsyttämään

...nimittäin se, ettei pääse paneutumaan blogiin ja askarteluun. Meillä ei näköjään ketään muuta enää nykyään väsytä tai huvita nukkuminen kuin vanhempia ja siitäkös se riemu aina repeääkin. :D Huhheijaa...No toivotaan todellakin, että aika aikaansa kutakin. :D

Olen kuitenkin välillä yrittänyt (silmät ristissäkin) väkertää jotain pientä, sillä olinpa kuinka väsynyt tahansa niin askartelu on minulle tärkeää terapiaa. Siinä touhussa murheet unohtuu ja mieli keventyy. Jo pelkkä materiaalien katselu ja koskettelu, suunnitteluineen ja sommitteluineen, saa hyvälle tuulelle. Sano kuka hyvänsä, mitä hyvänsä niin tästä minä tykkään. :)

Mm. tämmöistä lisäystä joulukorttivalikoima on saanut lähipäivinä





Olen myös pahoillani siitä, etteivät kuvat ole "yhdenmukaisia". Kuten jo aiemmin sanoinkin, viherkasvit tulivat ja valtasivat minun "kuvausstudion", joten tässä sitä ollaan taas :D
Joulukorttivalikoima on tänä vuonna ilmeisen joulukuusivoittoinen, mutta haitanneeko tuo mitään. Kaunishan se kuusi on ja joulun juttu. :) Melkoisen simppelillä tyylillä ja tekniikalla mennään. :)

Huomenna olisi vielä edessä poikien synttärit.

Pirteää viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti