keskiviikko 23. joulukuuta 2015

Sekalainen seurakunta :)

Pahoittelen, mutta kyllä näitä vielä on...ja on vähän vielä tämän jälkeenkin. :) Yritän kuitenkin postailla nämä tässä ennen ensi vuotta.



Näiden kahden ensimmäisen kortin leikekuvat ovat olleet minulla jo pitkään. Olen monesti ottanut ne esille ja miettinyt millaisen kortin niistä tekisin, enkä vain ole keksinyt. Tänä jouluna nämä kuvat olivat edessäni taas. Tuunasin kuvien pintaan glossyn ja hileen avulla kauniin kimaltelevaksi (ei tietenkään näy kuvissa). Lopulta molemmat kuvat istuivat kivasti ympyrämuodon sisälle, enkä halunnut laittaa näihin liiaksi mitään. :)




Myös nämä loput on yritetty tehdä kivaksi ilman mahdottomia härpäkkeitä....noh, viimeiseen sai muutaman lehtioksan kuvioleikkurilla naksutella, mutta välillä se naksuttelu on erittäin rentouttavaa puuhaa. :D

Joulu on jo ihan ovella! Iik! :)

3 kommenttia:

  1. Niinpä. Se joulu on jo HUOMENNA!! Miten aika kuluu näin nopeaan. Kauniita kortteja. Minun suosikkini ovat nuo vaaleansiniset ja turkoosit. Olen jotenkin tykästynyt kortteihin, mitkä eivät ole väreiltään niin jouluhenkiset.

    VastaaPoista
  2. Sama minulla. Minusta on ollut tänä vuonna kaikista hauskin tehdä turkoosin sävyisiä kortteja. Se on vissiin on ollut tänä jouluna minun popväri. :)

    VastaaPoista
  3. Sama minulla. Minusta on ollut tänä vuonna kaikista hauskin tehdä turkoosin sävyisiä kortteja. Se on vissiin on ollut tänä jouluna minun popväri. :)

    VastaaPoista